torsdag den 10. maj 2012

YOLO. eller noget ~

Hej bloggen.
Jeg har besluttet mig for at skrive lidt om hvad jeg gerne vil opnå her i livet, og hvad der gør mig glad for tiden.

Okæ, i min fremtid vil jeg gerne tage en journalist uddannelse, blive journalist og fotograf. Finde mig en mand, få nogle dejlige unger, som jeg kan se vokse op. Og så vil jeg gerne, når jeg er i 30'erne, blive politiker, og kæmpe for at gøre DK til et bedre sted.
Jeg vil gøre disse specifike ting:

  • Mere miljøvenlige køretøjer, huse og lejligheder.
  • Mere fokus på de unge og de ungdomkriminelle.
  • Mere fokus på de folk der ikke har noget.
  • Mere fokus på narkomaner og alkoholikere. 
  • Mere fokus på at indvandre skal have de samme muligheder som danskere. 
Jeg drømmer om et meget grønnere og smukkere Danmark.


Nogle af de ting der gør mig så glad for tiden, er mine venner. De støtter mig 100% og er der også selvom klokken er 5 om morgenen. Plus, jeg også er forelsket i den her dreng, hæhæhæ. Han er sød, og dejlig og alt det der. Så det gør mig glad.

Plus - At jeg nok snart skal farve håret.. Ved bare ikke hvad farve. Står mellem valgene: Rød, Mørkebrun(den jeg har) og Blond. Kan bare ikke vælge.

Nå men, håber i får en god dag. Jeg vil gøre mig klar til at tage ud og bowle med min søde familie! Kys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar