onsdag den 9. maj 2012

Jeg savner dig, farmand.

Hej bloggen.
Jeg har virkelig brug for at komme ud med nogle tanker, følelser og meninger.. Virkelig.

Forleden så jeg en video på Youtube hvor soldater-fædre kom hjem fra krig og overraskede deres døtre/sønner. Og jeg blev så berørt af det, at jeg græd en hel nat. Kunne simpelthen ikke styre det.
Som nogle af jer ved, er min far død. Han døde da jeg var 4 år, af en hjerneblødning. Det har taget meget på familien, og de første år efter hans død, snakkede jeg ikke med min onkel og tante.. Det har gjort at jeg ikke har et særligt godt forhold til dem. Det er en af tingene.
Men så også det med at de piger har deres far, og jeg ikke har en. At de kan få kys og kram af dem når de vil. At de kan fortælle dem alt, og få respons på det. Det kan jeg ikke, jeg synes det er SÅ uretfærdigt.
Jeg tænker tit over hvorfor det lige var min far der døde, og ikke en eller anden syg mand der alligevel led. Jeg drømmer tit, at min far bare er stukket af, og kommer og henter mig, min søster og min mor. Men det er det ikke. Det er virkelighed, at han er død.
Jeg savner ham, hvert sekund. Specielt nu hvor jeg er blevet ældre. Det er 10 år siden i år, det er virkelig underligt at der er gået så lang tid. Jeg kan stadig høre hans stemme og mærke hans kram engang imellem. Og det varmer, når nogle i min familie taler om hvad han ville have synes om de beslutninger jeg tager. Folk fortæller mig at jeg minder meget om min far, i den måde jeg er socialt, og det er noget af det bedste. Dog hvis jeg taler lidt for meget om ham, får jeg det dårligt og er nødt til at ligge mig ned. Så meget savner jeg ham.
Hver nat inden jeg sover, der skænker jeg ham en tanke, og håber han hygger sig hvor end han er.
Jeg har også besluttet mig at få tatoveret nogle symboler som står for ham, eller hans navn, når jeg fylder 18. Fordi så ved jeg at jeg både psykisk og fysisk har ham med mig.
Min far betød meget for mig, jeg så golf med ham, jeg tog med ham på arbejde, han hentede mig for det meste. Vi havde et meget stærkt bånd, og det er bestemt ikke blevet svagere efter han er død. For jeg ved at han våger over mig, døgnet rundt.

Farmand, jeg savner dig mere end noget andet. Kys fra din Tildemus. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar