tirsdag den 1. maj 2012

Tanker. ~

Der kommer lige et lille indlæg om mine tanker.. Så here you goooo!

Her for tiden, er jeg utrolig glad og sådan, springer rundt på tæerne, og er bare over glad. Og hyper, for den sags skyld! Men så her for nogle dage siden gik det helt galt, jeg begyndte at tænke på min dejlige Mikkel, som døde her, for 8 måneder siden. Jeg græd mega meget, og jeg skrev 5 sider på Word om hvor meget jeg savner ham, og hvor dumt det var han døde.
Dagen efter ringede jeg til hans mor, og vi snakkede så lidt sammen, og jeg fik det meget bedre.

Og så ville jeg lige dele et par sange, som jeg lytter rigtig meget tiiiil!

Lukas Graham - Moving Alone
Ellie Goulding - Your Song
Kidd - Evig Kærlighed
Lady GaGa - Bad Romance
Katy Perry - The One That Got Away
Christopher - Still In Love
Beyoncé - 1+1
Nicki Minaj - Starships

Peace out, ppl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar